ایرانسل

ساخت وبلاگ

طبق خبر های اعلام شده کاربران سیم کارت اعتباری این اپراتور که خدمات به طور اتوماتیک را فعال می نمایند،احتیاج به خرید پیاپی شارژ،به بانک مد نظر خود این امکان را میدهند تا به طور اتوماتیک هزینه شارژ را از حسابشان کسر نماید.

راه اندازی سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل

شارژ سیم‌کارت از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی نیز برای کاربران سیم کارت های اعتباری امکان‌پذیر است. همچنین کاربران ایرانسل می‌توانند با نصب اپلیکیشن«ایرانسل من»نسبت به مدیریت حساب ایرانسلی خود اقدام کنند.

با استفاده از این خدمات، هر بار که مقدار شارژ کاربر به آستانه تعیین شده برسد، به طور اتوماتیک، حساب ایرانسل او به مبلغی که از پیش تعیین کرده است شارژ شده و وی از طریق پیامک از شارژ حسابش آگاه می‌شود. به این ترتیب، نگرانی کاربر بابت نداشتن شارژ در زمان ضرورت از بین می‌رود.

کاربران اعتباری ایرانسل می‌توانند برای فعال‌کردن رایگان این سرویس، به بخش «حساب‌های ریالی» در وب‌سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت مراجعه و در قسمت «مدیریت قبض و خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری» با انتخاب بانک پرداخت درخواست فعال‌سازی را ثبت کنند. به زودی امکان استفاده از این سرویس برای دارندگان حساب سایر بانک‌ها نیز فراهم می‌شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,ایرانسل,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 302 تاريخ : سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 13:06

معاون بازاریابی اپراتور ایرانسل در این مورد گفت:در«ارائه خدمات ضمن اینکه بر اقتصاد کشور تاثیر گذار است نیزدر زمینه های گوناگون دیگر از قبیل اجتماعی،فرهنگی و امنیتی مورد مطالعه و تحقیق قرار میگیرد که با توجه به موارد،رگولاتوری درمورد این خدمات دلواپسی هایی دارد».خطوط های تلفن همراه چند شماره ایی که دو سال قبل معرفی شد،به خاطراین دلواپسی ها هرگز به دست شهروندان نرسید.

خطوط تلفن همراه چند شماره‌ای فعلا به بازار عرضه نمی‌شود

در روش شماره مجازی، کاربر سیم‌کارت دائمی و اعتباری فیزیکی را از اپراتور تحویل نمی‌گیرد و با خرید چند شماره، آن‌ها را روی یک سیم‌کارت و یک گوشی تک‌سیم‌کارت استفاده می‌کند.

سیم‌کارت چند شماره‌ای به‌عنوان راه‌کاری برای نیاز به گوشی‌های چندسیم‌کارته،‌ در نمایشگاه تله‌کام دو سال پیش توسط ایرانسل ارائه شد.

این طرح به دو شکل شماره مجازی و شماره حقیقی است که در روش شماره حقیقی چند سیم‌کارت به یک سیم کارت متصل می‌شوند و کاربر می‌تواند چندین شماره را روی گوشی تک‌سیم‌کارته استفاده کند.

طبق گزارش باقر صمدی، این نوع خطوط تلفن همراه از نظر فنی آماده است؛ اما با مشکلات مقرراتی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مواجه شده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 333 تاريخ : يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 16:13

در روز سه شنبه 11 دیماه 1397 با حضور سید جلال حسینی و سید مهدی رحمتی کاپیتان های دو تیم پرسپولیس و استقلال مدیریت و نظارت شد،«مدرسه فوتبال ستارگان سرخابی» با هدف پرورش استعدادهای نوجوانان و انجام مسئولیت های اجتماعی،در حیطه پرورش این استعدادها قدم مثبت برداشته شود .

افتتاح مدرسه فوتبال ستارگان سرخابی با پشتوانه ی ایرانسل

هوادارانی که این خطوط تلفن همراه را تهیه می‌کنند علاوه بر ثبت‌نام در باشگاه‌های هواداری،  از مزایای مادی و معنوی نظیر شانس برنده شدن "یک شام خاطره انگیز با بازیکن محبوب خود به همراه خانواده" ، استفاده از مزایا و تخفیف‌هایی در حیطه ی حمل و نقل شهری، باشگاه‌های ورزشی و بعضی از مراکز خرید برخوردار می‌شوند. این خطوط تلفن همراه به صورت خصوصی برای هواداران این دو بازیکن همراه طراحی شده‌اند.

نوجوانان حاضر در مدرسه فوتبال ستارگان سرخابی که از زمستان سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده است،  زیر نظر بازیکنان سابق دو تیم استقلال و پرسپولیس که مدارک عالی مربیگری حرفه ای در آسیا را دارند آموزش می‌بینند.

در جریان این جشنواره ایرانسل همچنین از سیم‌کارت هواداری سید جلال حسینی و سید مهدی رحمتی که همراه با عکس و امضای آنها طراحی شده‌اند.نیز رونمایی کرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 317 تاريخ : پنجشنبه 25 بهمن 1397 ساعت: 14:12

طبق گزارشات اعلام شده اپراتور ایرانسل،«سامانه هوشمند ناوگان»در جهت گسترش خدمات مربوط به اینترنت اشیاءدر حیطه ی حمل و نقل بیان نموده است بهره برداری از این نظام،مدیریت ناوگان حمل و نقل رابهینه مطمئن و باتدیبر مینماید.

همایش لجستیک، زنجیره تأمین و صنایع وابسته در کنارایرانسل برگزار شد

از دیگر مزایای این سامانه کاهش هزینه تعمیر و نگهداری خودروها است. حس‌گرهای نصب‌شده روی هر خودرو، با ارسال اطلاعات به صورت مستمر و نظارت بر شرایط فنی خودرو، کمک می‌کنند تا با تشخیص به‌موقع معایب ایجاد شده از خسارت‌های احتمالی و هزینه‌های تعمیر و نگهداری جلوگیری شود.

نمایشگاه لجستیک، زنجیره تأمین و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

از مهمترین مزایای سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، کاهش هزینه سوخت خودروهاست که این امر در این سامانه با اطلاع از زمان سوخت‌گیری، ردیابی خودروها، انتخاب بهترین مسیر ممکن و دریافت هشدار هنگام خرابی قطعات خودرو امکان پذیر شده است. همینطور این سامانه تحلیلی از رفتار راننده نیز ارائه می‌دهد و به طور لحظه‌ای وزن بار و حمل ایمن آن را کنترل می‌کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 277 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 16:14

طبق گزارش اعلام شده توسط ایرانسل ،گواهی برابر شدن در «واحد مدیریت حساب کاربران،شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات»که به تایید رئیس سازمان فناوری اطلاعات و همچنین معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان ایران  رسیده است،بنابر رسیدگی های قانونی سازمان پایانه داده های نوین،مالک پروانه خدمات رسیدگی های قانونی در نظام ملی جمهوری اسلامی ایران، مدیریت امنیت اطلاعات نما و تایید برابری مدیریت امنیت اطلاعات در ساختار سازی در این زمینه انجام شد.ایرانسل اولین اپراتور دریافت کننده این گواهینامه است.

ایرانسل نخستین اپراتور دریافت کننده گواهینامه (نما)  

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشترکین طی ارزیابی‌های انجام شده بالاترین امتیازهای لازم در حوزه‌های مدیریت منابع انسانی، مدیریت ریسک تجاری، فرایندهای بازبینی امنیتی شبکه و سیستم مدیریت حساب کاربران که تضمین کننده رعایت بالاترین استانداردهای سیستم امنیت کاربران است را به دست آورد.

بزرگترین اپراتور دیتای کشور، ایرانسل، همواره در حال به‌روزرسانی شبکه خود است تا کاربران با اطمینان از خدمات گوناگون این شرکت بهره‌مند شوند.

گواهینامه نظام مدیریت امنیت اطلاعات در واحد مدیریت حساب کاربران، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مهمترین گواهینامه حوزه امنیت در کشور قلمداد می‌شود که ایرانسل در جریان ارزیابی‌های انجام شده به عنوان تنها اپراتورخطوط تلفن همراه کشور موفق به دریافت آن شده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,خطوط تلفن همراه, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت: 16:07

سرمایه گذاری اپراتور ایرانسل در حوزه ی «پیام رسان بخش خصوصی در حیطه فناوری گپ»در روزهای اخیر در سایت و منبع های خبر گذاری دیگر نیز بازخورد مختلفی را داشته است.سرمایه گذاری بزرگ ایرانسل در گپ

آنطور که از این بیانیه دیده میشود در آینده ای نه چندان دور فضای مجازی در داخل کشورمان ایران با ارائه ی یک پیام رسان جهانی نوین مثل تلگرام و وی چت با سرمایه گذاری این دو باهم میباشد.بی تردید این اتفاق می تواند صفحه جدیدی در حوزه فناوری کشور بگشاید.

با وجود برخی از ابهامات، واقعیت این است که استقبال از یک پیام رسان بومی و خصوصی این پیام مهم را در دل

دارد که سرمایه گذاری بر روی بسترهایی که بدون وابستگی توسعه یافته، با استقبال بیشتری از سوی سرمایه گذاران روبرو بوده است.

فعلا از مبلغ ، نوع این سرمایه گذاری و یا حتی در صد آن از این مشارکت خبری منتشر نشده است. حال اینکه با نگاهی به خریدهای این چنینی در حوزه فناروی در سطح بین الملل اولین نکته مبلغ این سرمایه گذای است.  به طور مثال فیس بوک یک میلیارد دلار ، اینستاگرام را خریداری کرد.

در چند روز آینده بانیان این امر نقاط مبهم این تفاهم نامه را برای اکثریت مردم آشکار سازند.

خبرها حاکی از آن است که افزون بر ایرانسل، بخش دیگری از مجموعه های فعال در حوزه فناوری نیز برای سرمایه گذاری بر روی پیام رسان گپ ابراز علاقه کرده و به زودی خبرهای بیشتری در این حیطه منتشر خواهد شد.

سرمایه گذاران با توجه به فرجام توسعه پلتفورم هایی که با بودجه های بزرگ دولتی به هیچ نتیجه ای نرسیده اند، امروز به دنبال فرصت هایی در بخش خصوصی هستند که بتوانند با کمک آنها ظرفیت های خود در حوزه فناوری را توسعه دهند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,فیس بوک,اینستاگرام, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 323 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 14:08

 

اپراتور ایرانسل برای تمامی کاربران خود که علاقه مند به فوتبال هستند و قصد شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 را دارند  پیشنهادی به آنها ارائه نمود که تمامی مشترکین میتوانند از 15 دیماه 1397 تا 15 بهمن 1397 به کشور امارات سفر میکنند از «بسته های پیشنهادی رومینگ 75 مگابایتی تا 1 گیگابایتی هفتگی» ارائه شده بهره مند شوند.

ایرانسل از بسته‌های رومینگ ویژه برای جام ملت‌های آسیا 2019 رونمایی کرد

کاربران ایرانسل در این فکر باشند قبل از خارج شدن از کشورمان با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت خود و یا با استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من ، خدمات رومینگ خود را قبل از خارج شدن از کشور فعال کنند.

علاوه براین ایرانسل برای کاربران خود در بازه یک‌ماهه ۱۵دی تا ۱۵بهمن 1397 به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تعرفه مکالمه را نیز کاهش داده است. براین اساس مکالمه داخلی و مکالمه با ایران ۲۳۰۰ تومان و ارسال پیامک هزار تومان در نظر گرفته شده است. دریافت پیامک رایگان است

 کابران ایرانسل برای استفاده از خدمات ویژه اینترنت، مکالمه و پیامک رومینگ در کشور امارات لازم است به شبکه اپراتور دو (DU: Emirates integrated Telecom) در این کشور متصل شوند.

نوع ارتباط

قیمت (تومان)

مکالمه داخلی

2.300

ماکلمه با ایران

2.300

مکالمه ورودی

2.300

ارسال پیامک

1.000

دریافت پیامک

-

اینترنت (به ازای هر مگابایت)

1.500

 

بسته‌های رومینگ ایرانسل برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از طریق اپلیکشین ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد فعال‌سازی #۲*۳*۱۱۱۱* در دسترس‌ قرار گرفته‌اند.

حجم بسته(مگابایت)

اعتبار( روز)

قیمت (تومان)

75

7

20.000

150

7

35.000

300

7

60.000

600

7

90.000

1024(1 گیگا بایت)

7

150.000

 

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,رومینگ,اینترنت,سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 284 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 13:26

اپراتور ایرانسل اعلام نمود:در جشنواره «جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با حضور برخی از استادهای برجسته و صاحبان صنایع موفق در این زمینه و همچنین زمینه های گوناگون اقتصادی در مدیریت ارتباط با مشتری  و تعدادی از کارشناسان فروش و بازاریابی سازمان های خصوصی و دولتی ،مدیران ارشد و دانشجویان در زمینه ی بازاریابی وفروش و همچنین برند سازی به میزبانی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد برقرار شد این نمایندگان بخش ارتباط با کاربران سیم کارت ایرانسل اعم از سیم کارت های دائمی و سیم کارت های اعتباری در مورد تجربه های خود در این زمینه پرداختند و به اشتراک گذاشتند.

جشنواره مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز در کنار ایرانسل شکل گرفت

نماینده ایرانسل در این میزگرد نیز با شرح الزامات و مبانی خدمات کاربران و تاثیر آن برفرآیند جذب و نگهداشت مشتری درباره فرصتهای اقتصادی پیش‌روی سازمانها و صنایع مختلف با استفاده از خدمات سازمانی ایرانسل و همچنین بررسی رویکردها و روندهای آینده مدیریت ارتباط با مشتری را برای حاضران توضیح داد.

نمایندگان ایرانسل نیز ضمن ارائه بخشی از تجربیات خود در زمینه ارتباط با کاربران، تحول دیجیتال و تاثیر آن برتجربه کاربران، به شرح دادن دستاوردها و راهکارهای جدید ارتباط با مشتری پرداختند. در این جشنواره، آخرین روش‌ها و راهکارهای روز مدیریت ارتباط مشتری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از موضوعات مورد بحث می‌توان به بررسی تاریخچه ارتباط با مشتری در ایرانسل، تحول دیجیتال در حوزه روابط با کابران، خدمت‌رسانی آنلاین و تاثیر آن بررضایت مشتری و همچنین مفهوم خدمت‌رسانی فعالانه به مشتریان اشاره کرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,ایرانسل,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 288 تاريخ : پنجشنبه 11 بهمن 1397 ساعت: 15:46

اپراتور ایرانسل اعلام کرد : «دانا»کامل ترین اپلیکشین کاربردی آموزش همراه در کشورمان ایران است که تمامی افراد از جمله دانشجویان و دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی میتوانند از آن استفاده نمایند و همچنین افراد علاقه مند به یادگیری در هر برهه ی زمانی و مکانی نیز میتوانند از محتوای آن دست پیدا کنند و در مجموع از برترین اساتید و موسسه ی آموزشی بهره مند شوند.

رونمایی ایرانسل از نرم افزار کاربردی دانا

ایرانسل در روزهای گذشته به دلیل فعالیت‌های خود در حوزه آموزش الکترونیک موفق به دریافت تندیس سازمان برتر در «اولین جایزه ملی یادگیری دیجیتال» یونسکو شد .

همچنین کاربران دانا جزئیات روند یادگیری خود را همواره آسان تر در دسترس دارند تا گزارش پیشرفت در دوره‌های آموزشی خود را بررسی نمایند.دانا این امکان را برای مشترکین بدست می آورد تا از هر زمانی بدون در نظر گرفتن وقت کافی برای یادگیری دوره‌های الکترونیکی استفاده کنند و ویدیوهای آموزشی، جزوه‌ها و آزمون‌های چند گزینه‌ای را در اختیار داشته باشند.

کاربران نرم افزار کاربردی «دانا» می‌توانند پس از گذراندن دوره مدنظر خود، از موسسه آموزشی ارائه دهنده محتوای مدنظرشان به صورت آنلاین مدرک دوره‌ای که گذرانده‌اند را دریافت کنند.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,دانا,آموزش الکترونیک, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 320 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 17:48

اپراتور ایرانسل جهت آسان تر شدن و روند سریع در مدیریت سازمان و همچنین ارائه ی خدمات ،نرم افزار را با عنوان «ایرانسل من سازمانی» را طراحی و به کاربران خود معرفی نموده است.تمامی کاربران سازمانی با استفاده از این اپلیکشین میتوانند سیم کارت های سازمانی خود را طبق اهداف سازمان یا شرکت خود آن را مدیریت نمایند.

از اپلیکشین ایرانسل‌ من سازمانی رونمایی شد

همچنین، از طریق این برنامه مدیریت خدمات و محصولات ویژه ارائه شده به سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل حساب چندکاربره، سرویس APN و پرداخت پیشرفته صورتحساب به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود.

این اپراتورجهت تأمین رفاه حال کاربران حقوقی خود، در کنار انواع خدماتی که به کاربران حقیقی ارائه می دهد، آمادگی دارد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را جهت افزایش بهره‌وری آن‌ها تأمین کند. این خدمات مناسب با کسب ‌وکارهای کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی ارائه می‌شوند.

جهت استفاده از این برنامه لازم است کاربران سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را مشخص کنند و از امکاناتی که ایرانسل‌من سازمانی ارائه می‌دهد، نظیرمدیریت حساب چندکاربره،سرویس شبکه امن همراه،دریافت جزئیات صورت‌حساب‌ها، «کنترل میزان مصرف سیم‌کارت‌‌ها»، پرداخت آن‌ها و خرید بسته افزایشی بهره‌مند شوند. 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اپراتور,سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 336 تاريخ : پنجشنبه 4 بهمن 1397 ساعت: 14:12

عضو هیات مدیره تیم استقلال خوزستان  محمد رحیمی بیان نمود:سرپرست این تیم محمد اسدمسجدی ،به خاطر نا مساعد بودن اوضاع جسمی و مشکل قلبی از سمت خود استعفا داد،مدیر عامل تیم ملی کسری غفوری در رابطه به این موضوع تصمیم قطعی خود را اعلام نکرده است.

قرارداد بین ایرانسل و استقلال خوزستان
 عنوان کرد: چندی پیش نیز در رابطه با این موضوع جلسه‌ای در استانداری خوزستان داشتیم و فکر می‌کنم این قرارداد اولین روز هفته آینده به امضا برسد تا بتوانیم پول بازیکن خارجی‌مان را پرداخت کنیم
وی در ادامه با بیان این‌که امیدوارم قرارداد با اپراتور ایرانسل هرچه سریعتر منعقد شود
در ادامه بیان نمود: ‌باتوجه به این‌که آقای اسدمسجدی کاملا به شرایط و مسایل باشگاه تسلط دارد، بسیار مشتاق هستیم که به فعالیت خود در این سمت ادامه دهد و به ما کمک کند، البته در این مدت از نظر جسمی و روحی روانی به او فشار وارد شد و اکنون نیز اولویت با سلامتی او است.
رحیمی ادامه داد: مشکلاتی در بحث انعقاد این قرارداد با اپراتور ایرانسل وجود داشت که باعث تعلل در کار شد و این‌که گفته می‌شود باشگاه استقلال خوزستان در گرفتن چک مورد نظر کم‌کاری داشت، درست نیست و اکنون نیز چشم انتظار عقد این قرارداد هستیم
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت:‌ قرار است به زودی جلسه‌ای در این زمینه با حضور اعضای هایت‌مدیره گرفته شود که امیدوارم آقای اسدمسجدی در سمت رییس هیات‌مدیره بماند. به هرحال این موضوع نیز به تصمیم او و آقای غفوری بستگی دارد.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : اپراتور,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 295 تاريخ : سه شنبه 2 بهمن 1397 ساعت: 12:58

اپراتور ایرانسل اعلام کرد:امکان ارتقای سیم کارت معمولی به نسل چهارم را به مشترکان خود داد و تمامی کاربران میتوانند با شماره گیری کد دستوری را بدست آورند.کاربران ایرانسل که برای انجام عوض کردن سیم‌کارت خود به سیم‌کارت یوسیم با قابلیت اتصال به آخرین نسل فناوری اینترنت همراه 4G/LTE را دارند، می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، کد دستوری #1*2*10*555* «ستاره 555 ستاره 10 ستاره 2 ستاره 1 مربع» را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کرده و با ثبت اطلاعات شخص مد نظر، سیم‌کارت جدید را در آدرس مشخص شده تحویل بگیرند.

فراخوان تعویض سیم کارت های ایرانسل به نسل جدید

هزینه استفاده از این سرویس برای تقاضا کننده ها در حال حاضر 11هزار تومان است.

این اپراتور قبل از آن امکان تعویض سیم‌کارت از طریق تماس با شماره 7033 از خطوط ایرانسل یا شماره 09377033000 از شماره‌های غیرایرانسلی را نیز فراهم آورده بود.

برای فعال‌سازی سیم‌کارت جدید، لازم است مشترکان پس از دریافت سیم‌کارت، کد دستوری #2*2*10*555* ستاره 555 ستاره 10 ستاره 2 ستاره 1 مربع را پیوسته از همان سیم‌کارتی که با ایجاد درخواست تعویض را داده‌اند شماره‌گیری کنند تا سیم‌کارت جدید فعال شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 332 تاريخ : دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت: 15:16